elienmarylin.reismee.nl

'Elien, kom 's snel!'


Om 17u begonnen Elien en ik gisteren aan de zoveelste nachtshift! Raar maar waar, was het rustig op de verlosafdeling.
Elien begon met de eerste bevalling en de kleine had het idee gekregen om zijn handje vooruit te steken, nog niet vaak gezien dat er samen met het hoofd nog 'n handje mee komt piepen!
De bevalling verliep goed en dan was het wachten op de volgende..
Elien was het dossier aan het vervolledigen en ik zette materiaal klaar toen we plots een vrouw in de verloskamer hoorden roepen! De tijd van een paar stappen te zetten naar de verloskamer zag ik het kindje half op de verlosstoel liggen. Dit was rond 3u30 's morgens en ik moet zeggen: ik was direct weer klaarwakker!
Ik deed snel mijn handschoenen aan en riep (weer) Elien voor hulp! Ik hielp het kindje nog tot op de borst van de mama en verder had de kleine al bijna al het werk zelf gedaan, van een vlotte bevalling gesproken!
Later die (vroege) ochtend deden Elien en ik allebei nog één bevalling en rond 7u45 zaten we op de moto taxi richting ons bedje!
Vanavond staat er pizza op het menu en is het serie-tijd en morgen gaan we de Afrikaanse shopkes binnen voor nog wat stofjes! Daarna wat slapen en hup, we beginnen weer aan de volgende nachtshift!
Vorige week hebben we 55u gewerkt dus de vermoeidheid begint wel wat toe te slaan!
Gelukkig hebben we leuke vooruitzichten maar meer over dat later!
Kus van Elien & mij!

Reacties

Reacties

Ann Uyttendaele

Geweldig, en waar blijven die foto's in Afrikaanse kledij?

Tantina

Hey Moedige girls, jullie aanmoediging helpen de babytjes precies gemakkelijk naar het dglicht. Veel moed hebben jullie beide, Proficiat.
Was het concert leuk ? Een mooi afrikaans kleedje heb je hoor.
Leuke verwachtingen , kben benieuwd ?
Rust wat uit aub.
Fijne pizza avond.
Tanti baci allebelle ragazze.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!