elienmarylin.reismee.nl

Muraho!

Gisterenavond zijn we na een lange en vermoeiende vlucht aangekomen in Rwanda! We hebben goed kunnen slapen op het vliegtuig, want er zat amper volk op... In Kigali hadden wij direct onze bagage, buiten 1 zak van Marylin, die spoorloos bleek te zijn. Na even zoeken vonden we deze op de band afkomstig van Nairobi.. Welkom in Afrika!

Mevrouw Laureys en een collega stonden ons op te wachten met de taxi en een half uurtje later werden wij met open armen ontvangen bij les soeurs Bernardines! We waren doodop en zagen er naar uit om eens goed en lang te slapen.. maar helaas.. we kregen een voorsmaakje van het komende regenseizoen, die ons toch even (enkele uurtjes) wakker hield.

Vandaag kregen wij van mevrouw Laureys en collega's een korte rondleiding in Kigali en bijgevolg onze Rwandese nummers:

Elien: 00250784980552
Marylin: 00250784890834

Het internet wordt nog even zoeken, we zijn op zoek naar een usb-sim-kaart-stick, maar geen idee waar te halen, dus morgen schakelen we Emmanuel in en bezoeken wij het weeshuis.

Vele groetjes en warme knuffels vanuit het gastvrije Kigali!

Elien & Marylin

Cynthia

Blij dat jullie goed zijn aangekomen!
Geniet nog van jullie weekend voor het echte werk maandag begint ;)
vele groetjes en knuffels terug!
X

mama (Ann)

Hopelijk hebben jullie snel internet!
Geniet nog maar van jullie weekend en
doe Emmanuel de groetjes :=)
Dikke zoen

Geert en Annemie

Blijkbaar is de ontvangst hartelijk.
We wensen jullie een mooie stage toe.
Veel succes!
groetjes

Alexander

En ze zijn gelukkig ook bereikbaar op skype ;)

Muriel

Jambo meisjes in Kigali!
En asante sana dat ik mag meevolgen.
Groetje uit nat en kil Meise.

Liliane Devooght

Elien en Marylin, doe vooral veel groetjes aan Emmanuel en alle kinderen daar. Heel veel plezier in jullie werk.